středa 9. ledna 2013

Závist

(Já to fakt nevydržím. Musím hned spamovat.) 


Máme novou spolužačku.
Hah.
Strašně jsem se na ni těšila.
Hah.

A ona je sakra ve všem lepší. Skvělá. Nejlepší. Všechno jí jde - od matiky, přes ájinu až po češtinu.
A všechny učitelky jsou z ní úplně: "Hůůůů" a "Jesuuus, náš géénius, náš Ježíš přišel! Sedněte si povinně na zadek!" 

SHUT THE FUCK UP!


Ani v té blbé češtině už nejsem "nejlepší". A já ji přitom pořád bráním, když T. říká, že ji nemá ráda. Říkám jí, že ji nezná a ani se ji nepokoušela poznat, tak že nemá co říkat. A dneska jsem si s ní povídala. Vtipkuji, že nás ještě všechny bude doučovat matematiku. A chci být její kamarádka, chci abychom vycházely v pohodě. Protože ona je podle mého úsudku fajn. Nevím, co je na tom, že je tišší - Je fajn. 


KILL ME, JUST KILL ME!

Jenže pořád v hloubi duše slyším ten hlásek jménem Žárlivost/Závist/Pocit méněcennosti - Říkejte si tomu jak chcete. Že umí matematiku, angličtinu, fyziku, Mikey-a-Rudy-ví-kolik dalších předmětů, a umí hezky kreslit... A umí tu češtinu. Sakra!

Nevím, proč mi na tom tolik záleží. Stydím se za to. Je mi ze sebe špatně.
A připadám si jako totální schíza.
Lá-lá-lá.
Ani se neumíš osprchovat, abys nevytopila tu posranou koupelnu!
Lá-lá-lá.
A to posrané karate taky neumíš.
Lá-lá-lá.
A navenek: "Há-há" a uvnitř? ....Výbuch?

Nechci. Nechci tohle pociťovat. Chci ji mít ráda. Nechci na ni žárlit.

Tak proč to nejde?
Proč se musím cítit tak trapně?


Mai

6 komentářů:

  1. Mai je nejlepší! A všichni ji milujeme!
    Určitě má málo přátel. A nebo je to celé v tahácích. A nebo je fakt dobrá a ty se s tím prostě srovnáš a budete skvělé kámošky :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můům, já nevím, nevím. t.t Musím se s tím srovnat aidjos.

      Vymazat
  2. Som rada že máš ďalší blog ^^. Ja som sa chcela tiež presťahovať no myslím že zrušenie môjho blogovania nieje až také hrozné takže s blogovaným končím (na neurčito).

    Petii

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TY-KONČÍŠ?! PETII, TO SI DĚLÁŠ SRANDU! NEKONČI! PROSÍM! NÉÉP..

      Vymazat
  3. Jej, tak já jsem tvůj blog chvíli nesledovala a ty ses stěhla na jinou doménu :D osobně se ti nedivím... =_=
    Nic si z toho nedělej, závist je lidem přirozená. To přejde, uvidíš - mám s tím vlastní zkušenosti. Kromě toho, nesuď knihy podle obalu... Poznáš ji blíž a uvidíš, že tak skvělá vůůůbec není. Bude neurotička, kleptomanka, sociofobka nebo načasovaná bomba, která při výbuchu zničí všechno. Vážně. Věř mi. I přesto, že se tak třeba nezdá. Je otázka času, až to uvidíš. A ty buď v pohodě. Podle tvých článků mi přijdeš jako talentovaná a chytrá osoba, procházející těžkým obdobím *feel like a psycholog*. Pocit méněcennosti máš kvůli tomu, že se necítíš dostatečně doceňovaná. Ale co s tím? Už je jen na tobě, jak to vyřešíš... ;3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Ah, ďakujem...Když já si prostě připadala tak špatná, že někomu závidím kvůli takové blbosti. -.- (A neurotička jsem tu já %_%) Ty fakticky zníš jako psycholog! T.T
      Ale ďakujem, fakt. Budu se snažit na to nemyslet..hahahahah. Jedeme teď na lyžák..třeba neumí lyžovat! whůů..O.O Musím se nad to povznést. -.-

      Vymazat