středa 23. ledna 2013

Winter (Píp-píp.)

Celkem se bojím. Protože přijdu domů, sednu k počítači a pouštím si Vivaldiho. Proč si sakra pouštím Vivaldiho?! Né, že bych proti Four Seasons něco měla... Je to fajn koncert (Je to koncert?) a nejradši mám Winter, ale proč jsem sakra přišla domů a pustila si to?! 

Bojím se. 
Trochu.
Je to vlastně dost vtipné.

Paramore vydali nový song. Strašně se mi líbí a furt si musím zpívat No-o-o-o-o-o-(Ty vole, Vivaldi mě zas sleduje.)o-o-o-w. Lidé si stěžují, že chtějí "staré Paramore". Fuck, tohle mě už taky začíná vytáčet. Dokážete si představit, že byste celý svůj život hráli pořád to samé? Protože lidem se to líbí? A bojí se změny? Zešílela bych! Umělec se snad pořád někam posouvá, mění a s ním se mění i jeho tvorba. Každý chce zkoušet nějaké nové věci, no ne?  Tak říkejte, že se vám ta písnička prostě nelíbí, ale "I miss old Paramore! :-(((((" si strčte do prdele. 



Hůůh. Všechno se na mě pomalu valí. Okay. Všechno se na mě valí dost rychle. Dnes jsem stihla dostat čtyřku a pětku z ájiny. Áno. Měla jsem průměr 1,46 a teď mám 1,6. Do prdele, fakt bych tu učitelku někam kopla.
A hlavně bych nejradši kopla sama sebe. 

Chtěla bych být Vyvolenou v Matrixu, abych se nemusela učit fyziku.

Já si za to prostě můžu sama, vím to. Teda ...Ta čtyřka mi tak oprávněná nepřipadala, protože jsme měli napsat 12 nepravidelných sloves a já 4 měla špatně. Divné.

Peter Parker v černém obleku je absolutně cool a sexy.

Seru na to a pak se divím. Ale zítra píšu první část na olympiádu z češtiny a prý je to pro tercii a kvartu. Byla by celkem prdel, kdybych to dala a poslala by mě do okresního kola... Hej, to by byla fakt sranda. 

Babičce řekli "Uhni" a babička uhnila.


Zítra mám narozeniny a neřekla jsem rodičům, co si přeji. Přála bych si takového toho knižního průvodce natáčením House. Ale neřekla jsem to, no jo.  Takže uvidím, co dostanu, hehehehe. A na spolužáky jsem se trošku vysrala, protože jim žádné bonbony nepřinesu. Nikdy jsem nechápala tu logiku - Já mám narozeniny a mám přinést bonbony a nabízet je všem ostatním? JÁ-OSLAVENEC?! O.O

Jebaaat.

A vsadím se, že kamarádky si na mě ani nevzpomenou. Nemám jim to za zlé... Vždyť pamatovat si nějakého 24. ledna, že mám narozeniny ... Jo. Taky jsem nikdy neměla paměť na datumy. 

Víte jak rozehnat Somálskou demonstraci?

Větrákem. 

Musím zatnout zuby. Dát se do toho. Ale nejde mi to. Chci být ve své hlavě, ve svých představách... Bože, hlavně chci být PRYČ.

A víte co jde jedním uchem dovnitř, druhým ven a přece to zůstane v hlavě?

Krumpáč.


Ahahahahahahahahahah.

(Stay clean.)

(And give me one more drink.)

(Now.)

Richard Hamster Hammond Fucking Ready Mai




4 komentáře:

  1. Vivaldi nám často hraje ve třídě v hodinách.
    Když se mi nelíbí nové písničky od mé oblíbené kapely, jednoduše si pustím staré, nechápu, co mají za problém :D
    Co jsem si smazala na FB datum narození, tak si na mě vzpomněli dva lidi. A rodiče to nebyli :D Jinak, všechno nej, no.
    Víš, co se stane, když Somálec přijde do restaurace? Nic, protože to se nikdy nestane.
    Říkala nám to kamarádka a potom se půlhodinu smála.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó no. Shut the fuck up and enjoy the music, no nep? :D Ať si pouští to, co se jim líbí. :D
      Ou... Tak aspoň pak člověk vidí, kdo na něj myslí, no.. Bez facebooku by lidé byli ztracení. O.o
      A ďakujem. :D

      :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD *chcíp*

      Vymazat
  2. Btw...trošku odveci ale ďíky že si mi odporučila Doctor Who. je to ten naj seriál aký som kedy videla...WAAA !! ***.***

    Petii

    OdpovědětVymazat