neděle 20. ledna 2013

Lyžák 2013 (Dáme grupáč?)

Oh, miláčci!
Tak jsem zpátky a v (ne)úplné síle!

Vůbec si nepamatuju od kdy, ale byla jsem na lyžáku...Pakliže to někdo nevěděl/nechtěl vědět/nepochopil.
Tak trochu se mi tam chce vrátit.
Ale nestihla jsem jeden díl House.
Asi se půjdu podřezat.
Tohle fakt není prdel, já musím vidět toho House! Q.Q

Hned první den, když jsme dojeli autobusem na Černou Horu...pod...nějak..tak.. čekal nás výjezd kabinovou lanovkou.
(Ehehehehehe-*přidušený smích*)
'Máj gád. Nesnáším kabinkovky! Nevím, proč jsem se tolik bála, ale asi na mě kromě té děsné výšky a rychlosti působil i takový ten klaustrofobický pocit, protože je teda opravdu horší jezdit v krabici než na sedačce.
(Well, I miss my mom!.)
Moc nevím, jak bych to popsala, ale nejvýstižnější definice by byla asi panický záchvat. A jen jsem měla hlavu v kolenou, třásla se, brečela a ječela. Bwáááh. A byli tam vedle nás nějací Dojčlandi, kteří evidentně vůbec nevěděli o co go.
(Ah, nobody knows... all the trouble I've seen!) 

Před naší chatouuu o.o

Když opomenu to, jak jsem se sekla na lanovce, zbytek už byl v pohodě. Doťapkali jsme až k naší chatce, která se jmenovala (báj d vej) Rachotova bouda...či jak se tomu nadávalo...
Pro nás to byla prostě pořád "Rachotka". 
(Wait. Jmenovala se tak, ne?)

Teplotní inverzeeee! 

Každé ráno nás vytáhli z postele tak, abychom byli v osm již na svahu. No áno - Učitelé nám chtěli zajistit ten nejlepší sníh! Přímo před námi ještě jela rolba a nikdo tam nebyl, takže se jim to fakt povedlo...
Jen já bych spala nejradši do jedenácti a sníh..nesníh. -.-



Dopoledne jsme lyžovali, poté byl oběd a polední klid (Né že by byl nějaký klidný.) a šlo se na běžky.
Můům.
A víte proč jezdím (+/-) od šesti s babičkou lyžovaat?
Abych na lyžáku pak byla ve třetím družstvu.
Ze tří. 

Shut the fuck up - Nikdy se to babča nesmí dozvědět! xD

óóóóóh..akááá krááásaaaaa

Tak ale překonala jsem se. Poprvé za život jsem stála na běžkách. Nějak jsem nezjistila, co na tom lidé mají, ale hlavně že o sobě vím, že jsem schopná spadnout i na rovince. -.-"
Když on tak furt ředitel mluvil...
A já poslouchala! 
A trošku mi to podjelo, noom. ^^"

Na závody ve tmě na běžkách jim teda sral Bílý tesák, to musím přiznat. Já si šla svým skvělým vycházkovým tempem a stihla jsem se ještě kochat tou černočernou tmou.
A vždy když mě ředitel fotil na běžkách, tak jsem mu tam pózovala s takovým tím úžasným křeněním. A tento výraz jsem si zachovala i uprostřed závodu, když jsme se zastavila na fotečku. x3 

"ÁÁh...Klárkaa... Tebe hned poznám podle stylu."
"No jo no, já tu mám procházku růžovým sadem!" 
"Tak sýýr..."
*usmívá se*
"Hotovo. A další fotka s úsměvem na běžkách!"
"3-2-1-Nasaďme znovu ten znuděný výraz, děkuji. Pak to budu ukazovat rodičům a bude to vypadat, že mě běžky dokonce bavily!"
"Tatínek bude pyšný, Kláry." 

Aaw. x3 Sýýr. x3


Sněžkaaaaa..jestli se nepletu.

A dokonce přijela i Marťa~~~~ Což je bývalá spolužačka, která se musela přestěhovat do Hradce Králové. Aw. Bylo to strašně super, ji zas vidět.~~~~


Celý lyžák jsem si tam hrála s tímhle autíčkem. Vysloužila jsem si přezdívku Richard, protože jsem furt dělala, že jsem jako mrtě v Top Gearu. To bych to ani nebyla já, kdybych to autíčko nečórla, no ne? ^^"""
*sedí u compu, jednou rukou píše a druhou si jezdí s autíčkem*

A báj d vej - Udělám s tímhle autíčkem úplně najmegamrtě kalendář na rok 2014. Kdo si ho koupí?



"Tak jeď, Kláro...hehehehhehehe..jeď..krávo.."
"Jedu, Mr. Kompresore."

(Aneb jak setřít profesora, co si dělá prdel z vašeho jména. ^^) 

"Bububu, vy zkurvysyni."  

(Aneb kůůl strašení o půl noci. ^^) 

"Hele, jak že je mám budit? Já fakt nevím, co říkat."
"No já nevím..třeba..'Vstávejte, vy mamrdi!'"
"Aha..Tak dobře, to použiju." 

(Aneb rada od zkušeného budíčkáře. ^^) 

Naším snad nejpoužívanějším slovem bylo slovo "grupáč". Áno. To vzniklo tak, že nám T. ukázala jednu fotku, na které je kluk...
...řekněme..
který..
má výraz..
..pohled..
i..pózu..




A vzhledem k tomu, že při vytváření té fotky, něco říkal svému kamarádovi - 
Samozřejmě, že nás nenapadlo nic inteligentního. >>:3

So...

Dáme ten grupáč? 




Richard Hamster Hammond Fucking Ready Mai

8 komentářů:

  1. Maximálne Ti závidím Mai :D My pôjdeme v Tercií, a to bude "prímestský", žiadne prespávačky (=.=") a v Kvinte na poriadny :D Aspoň myslím.. Len čo ma trochu sere je to, že v Tercií žiadne snowboardy T_T A ako to bolo s tými trestami za nadávky? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ÁÁh..My jedeme pak..whoow..nejsem si jistá, ale myslím, že se jede znovu ještě v sextě. xD Snowboardy jsme tam mohli mít, ale nebyl nějak čas, protože nás hlavně učili na těch lyžích, noom. o.o

      :DDDD Jooooop. Málem jsem běhala, ale ukecaly jsme to. Oni jsou už asi zvyklí nebo jen dělali..že to neslyšeli? >:3

      Vymazat
  2. (zase konii, na niečo si spomenula)
    Tiež nechápem čo ľudia vidia na bežkách a skialpoch :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vím, jak House skončí :)
    :)
    :))
    (Komentář zas o něčem :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O.O Chci to vědět, chci to vědět-
      Ne, nechci. Ne, nechci. Q.Q
      *schíza*

      Vymazat
  4. Fotky jsou krásné! *.* A na lyžák naštěstí nejedu *ne, že by někdy byla na horách společně s panem sněhem* takže budu celej tejden domá! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďaakujem :D
      Ah, ale tak to se zas máš ..to by bylo nakoukaných anime! xD

      Vymazat
  5. Wink! :D Mělas mě vzít s sebou! Na běžkách sice neumim, ale vypadá to tam krásně TT TT. (Byl ten grupáč? :PPP :D)

    OdpovědětVymazat