sobota 12. ledna 2013

Na Na Na.

Nahahaahahahahahahahahahahaaha.

Pořád se tu pokouším o rozdrcení všech na karaokeparty, jenže se nedokážu dostat ani přes 500 bodů. Tomáš má už asi 5 000. Spíš to drtí mě, že zjišťuji, že zpívám až takhle falešně. Q.Q

Zítra jedu na lyžák. 'Máj gád, já se tak netěším! Teda vlastně se dost těším. Ale netěším! Né že bych se netěšila na ty noci, až budeme ležet a čučet na Dr.House a poslouchat písničky (Protože Tomáš stáhne vše co mu doporučím, nyaha.) a  hrát flašku...ale  učitelka mluvila o velké fušce (Q.Q), celodennímu výletu na běžkách (QQQ.QQQ) a ... VEČERNÍMU PROGRAMU. QQQQQQQQQQQQQQQQ.QQQQQQQQQQ

Bojím se, co to bude za blbé hry.

Všechny holky už týden šílí, co si vezmou na sebe. Hellyeah! Já jsem si právě dneska "seřídila" lyže a na všechny zmínky o oblečení jsem flegmaticky přikyvovala. Stejně zítra zaspím/zapomenu lyže/neutáhnu to a skončím na nádraží...půl kiláku od náměstí, kde je sraz/zapomenu si polovinu věcí/zapomenu si všechno. ^^"

Takže nou streess.

A víte co mám? Víte co mááám?

ÚPLNĚ NEJDOKONALEJŠÍ NÁSTĚNKU NA SVĚTĚ!



To uprostřed je celé Welcome To The Black Parade.
Protože já se nemohla rozmyslet, co se mi z toho nejvíc líbí.
Takže jsem začala týrat mou ruku.
A vůbec to není dodělané.
Ale bolí mě ruka.
A určitě je tam spousta chyb.
(facepalm)


Whůů.
Dostala jsem jinak jedničku z chemie, báj d vej.
A psali jsme z procent a já jak jsem přišla do školy, tak jsem zasedla a počítala. A počítala jsem i o hodinách, o přestávkách...A pak to napíšu, jó, pohodáá. Jednu úlohu nemám, jinak je to dobřeeee.

2-3. -.-
Nemám ju ráda. -.-
Blbá učitelka. -.-

spolužák Tonda, při hodině matematiky, 


Ona je celkově celkem blbá. -.- Matiku vysvětlit neumí, a když jí dá spolužák na židli krabici od tangáčů, má s tím takový problém, že nám oznámí...
"Každou hodinu mám právo vám dát prověrku z minulé hodiny. Protože jak vy ke mně, tak já k vám." Já nevím - Trochu si říkám, že být učitelka, tak se tam začnu děsně smát, protože by mě fakt dostali, ale... že ony se tomu nesmějí..tak..třeba..Nezahořkla ona svou prací?! Q.Q  My a učitelka máme asi jiný smysl pro humor.

Nu což. 

vikingský drakkar, hodina dějepisu


Náš učitel dějepisu, ten je zas strašně fajn. Učíme se o Vikinzích (Skloňuji to dobře?) a půlku vyučovací hodiny zabereme povídáním o Pánu Prstenů nebo jiných fantasy dílech. Nah. Všichni ho mají rádi. 

Já bych se asi měla too...
jít tooo...
balit.
Jako že "balit". 
Spíš jen nadávat nad tím, že proč ještě není vyprané mé GD tričko, protože ho na lyžák chci. 


Asi přednastavím nějaké články přes lyžák... Co říkáte? O.o

(Neustále se vykecávající) Mai







2 komentáře:

  1. Ten drakar :333 Je krásnej x3
    Ty se těšíš na LYŽÁK?! O___o Já osobně lyže nenávidím. Stejně jako nenávidím své debilní spolužáky. Stejně jako nenávidím lidi obecně... až na výjimky. :3
    P.S.: Ta nástěnka je krutopřísná :D taky chcem takovou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh, arii. xD
      Nom, já nevím..těším se na spolužáky, já je mám ráda..ale...CELÝ TÝDEN S UČITELEM, SE KTERÝM SI NAVZÁJEM PIJEME KREV! QQQ.QQQ
      Já lyžovala každý rok s babičkou, takže jsem tak nějak na ně zvyklá. xD

      P.S.: hellyeaaa' :D

      Vymazat