středa 9. ledna 2013

Klapka podruhé!


Yeah! ^^ 


Problém s problémem se sešel a vzešlo z toho toto. Nový blog, který (doufejme) bude dlouho žít.

A kdo že to vlastně jsem? Jop, asi bych se měla nějak "uvést", když už mám ten nový blog, žeano...nová doména..novinky..samé... 

Jsem Maiko.^^ 


Áno. Dříve jsem pobývala na adrese neko-mew-world.blog.cz, ze které jsem ovšem (a bohužel) již odešla. Rozhodla jsem se kvůli tomu, že už mě nebavilo to věčné rozčilování nad novým vzhledem blogu a všech těch "vymožeností", které mi byly úplně k prdu, protože to nejdůležitější jsem postrádala. Štval mě i přístup vedení. Štvalo mě to tam postupně celé, a proto...

Voilá...

Jsem tu. ^^


Mám se nějak ještě představit? Miluji hudbu a to hlavně My Chemical Romance, Green Day, Billy Talent, The Pretty Reckless, Paramore, Foo Fighter-Asi tisíce možných kapel. Bez hudby nedokážu žít. 
Mé pravé jméno tu možná také bude poletovat, ale mám radši, když se mi říká Maiko - "M-A-J-K-O" 
Už mi tak vlastně říkají i ve škole...
No jo...
Ach, ta síla zvyku. 

Tohle mě fakt nebaví, měl to být jen malý úvodní článek. -.-
Takže pokud mě neznáte, jestliže se sem vrátíte, určitě mě poznáte. ^^

Protože i když bych chtěla mít "suprčuprkvalitní" blog, mé kecy tu stejně pořád budou.
Neustále se vykecávám.
Už zase.
Oh sakra.


(A nedivte se záhlaví - Pořád si s ním hraji.) 

Mai 


(Tady jsem tak drsně..inkognito.)

3 komentáře:

  1. :DDDDDD Ta fotka je moc. Love yaaaa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a z druhé místnosti: "HEEEJ, ALIBABOOOOO?" "Miss?" xDDDDDDDDDD

      Vymazat
    2. Takže toto sú tie alibabie fotky s miss a varenie cestovín ? :DDDDDDDD

      Vymazat