čtvrtek 21. února 2013

Oh bless me lord for I have sinned.


Všechno vypadalo, že se znovu zhroutí, ale já se tomu jen smála a už nehodlám ustupovat, protože za a) Má buď krámy nebo za b) Je těhotný. A ignoruji fakt, že je to kluk, sakra, protože většího náfuku jsem ještě neviděla. Ani nevím proč, ale jen se nasral a už si mě odebral z kontaktů na skypu, ale prostě fuck him.
Oh, nic.

Mám psát sloh, ale vykašlala jsem se na to, tak tu jen sedím, popíjím minerálku ( která mi mezitím stihla někam vysublimovat, tak prostě jen dělám, že piju) a poslouchám GD.

Chtěla nějakou odpověď na otázku: "Na co měla tato pohádka, tento příběh poukazovat? Co tím chtěl autor říct?" (Císařovy nové šaty.) Tak jsem napsala..."Že všichni lžou." Doufám, že mi to uzná, protože co já vím, co tím chtěl říct - Asi se normálně vrátím v čase a poletím za Andym (Mrtě přezdívka, ne?) a zeptám se ho: "Hej, bejku, cos jako myslel tím příběhem o tom císařovi?" Jo. Hned na to jdu, paní kompresorko. 



A TEĎ JSEM ZJISTILA, ŽE NA ROCK FOR 

PEOPLE BUDOU BILLY TALENT!

A pořád tu pláču od štěstí a třesu se a nejsem nic moc ničeho schopná, prostě jen pořád brečím a padám hlavou na klávesnici. Protože já tam musím. A když tam nepojedu, tak si to nikdy neodpustím a pokud mě tam nepustí, tak jim to nikdy neodpustím. 
Nevím, kde seženu prachy.
Asi vykradu banku.
Seru na nějaké AFko.
Prostě tam musím.

Ale oni mi to stejně nedovolí...

musím


m.

1 komentář: