sobota 16. února 2013

I-don't-care what you think...


Ať už mě všichni ostatní kluci nechají být! To nemůžeme být jen kamarádi? Co je na mě tak úžasného, že to nejde? ._. Já si snad změním jméno na Ninu Veselovskou nebo třeba Gertrudu Horáčkovou, to by je mohlo odradit. Jeden mě tu zve na jídlo, ten druhý mi chce kupovat dárky k narozeninám a rozplývá se u spolužačky, jak jsem úžasná, třetí mi kupuje ty nejlepší pistáciové deliny a jediný o kterém sním, že se o mě bude takhle zajímat, tak ten nic. A ty ostatní nechci ztratit, protože je mám ráda, ale jen jako kamarády a nechci nikoho zranit, ale ...ůůůh...

Měla bych všem říct, že jsem lesba.  

Jasně, některé holky by to těšilo, že jsou takhle "oblíbené" a jasně, tohle všechno jo, ale nesnáším odmítání a už vůbec né, když to jsou mí kamarádi a já je takhle nechci zklamat a za druhé vůbec nechápu, čím si toto tolik zasluhuji, protože já jsem...prostě .

ÁÁÁááááÁááÁáááá. 

Zachovej paniku, Mai. Protože klid se zachovává špatně.



"Copak nemůže být mezi ženou a mužem přátelství, kde není nikdo nic dlužen?" 

Ptám se na to samé. 
A jestli se ještě přidá M., který o mně prý řekl, že jsem strašně hezká, tak začnu trhat hlavy.
Jen ten jediný mlčí. 
A já jsem v takové kaši.



...

Včera byl v Show Jana Krause nějaký děda, co neustále mluvil o tom, jak šoustal all day, all night všechny ženské, co viděl a že nechápe, proč se děvčata holí, že si připadá jak pedofil a že se svých sličných pannen nikdy neptal na jméno, ale poznal je podle ochlupení. 
Tak tenhle děda je přesný Rudy zkřížený s Barneym Stinsonem až mu bude 90.

Jsem se ho celkem bála.
On na ty holky vedle sahal a říkal: "Kdybych byl mladší..." 
Brrr.

A málem jsme s Miss rozbily takový ten automat na fotky a dostala jsem 3 valentýnky, ale žádné takové ty opravdu vážné a jsem za to ráda, ale v jedné byly žvýkačky se Spidermanem a miluji T., protože ona je naprosto boží a v kabátě  a čepičce vypadá jako Patrick Stump z Fall Out Boy a já vám nekecám, je to pravda, jednou vám ji vyfotím.

... 

Dneska je poslední díl Saw.
Awwwwww.
Sawwwww.
To je to co jsem vám chtěla sdělit.
Stoprocentně. 

Užívejte života a vzkažte všem, ať se do mě nezamilovávajíbožetojedivnéslovo.
Dík. 


m. 



6 komentářů:

  1. I love that sooong ^^
    Mne zase odľahlo že ten "môj" M. sa nepokúša ma nejakať zbaliť keďže som si s ním písala o mojom futureboyovi. :D A somsakramensky zabuchnutá q.q

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I love it too! ♥
      Eeeh, asi to budu taky praktikovat, ale nesmím jim říct, kdo je ten dotyčný..eeh

      Hihi, Konii, Konii, Konii x3

      Vymazat
  2. Ježiš, toho dědka jsem viděla. O.o *viděla vlastně jen ten kus, kde počítal, kolik ženskejch už za svůj život obdělal, ale i tak* Byl scary. q.q

    OdpovědětVymazat
  3. Řekni jim, že jsi lesba a chodíš se mnou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobrý nápaaad! >< A máme krásný a trvalý vztah, který nikdo nenaruší. xD

      Vymazat