sobota 2. března 2013

19.6.


Miluju své rodiče. A mám chuť si nafackovat za to, jak moc jsem o nich pochybovala nebo v to nevěřila. Když jde o mě, jsem pesimista. Když jde o druhé, jsem optimista. Haha. Taková dobrá póza, to se musí nechat, vypadám tak jistě a přitom jsem snad nejnejistější člověk na světě.

Každopádně tu mám dvě zprávy. Jedna je znepokojující a jedna je úžasná.

Mám už rezervovaný lístek. 

MAI JEDE NA PARAMORE!

Asi zemřu, fakt tomu pořád nedokážu uvěřit a jen si odškrtávám dny v kalendáři do 19.6. Do toho osudného dne ale musím najít někoho, kdo tam se mnou bude, jelikož kdybych tam jela sama, nejspíš bych se ztratila nebo bych na ně neviděla a pak by mě ušlapali ostatní a... Paranoiaa. 

 


fjxsdojisdojasoawsjiejidasojidasdojiasdiasjdashdaushdeaosheasiuhfsifhauriaheriasudhaisudhiahfidsfhuiasfhasifhasidhasihifashvduiaszdnuiasezasviazcwsiezasidhsifh gfuzfguasfgasuzfgawsifuhasiruhawiehasiashfiahsf vbszfbafbauzfzauhfiaefhieafhia\fpa\fi\efgzaiofzgfaehfahfahfiasuhfiauhriaeuhgfiaeuhas fhsahfiasufhiafnasiufnasifunuiaefnaeiufhaeifuaehfiauehfiuahefiuahfahfiuashfiaushfiaushfiaushfiuashfiuashfiaushf  afhaifuhadifhadifuhadifhd auhifuh
aifuhaifh 


Na RfP můžu jedině, když pojede i bratr. 

Je to znepokojující vědět, že můj osud má v rukou...bratr. -.-
Prosím, přemluvte ho někdo, ať tam jede, já tam potřebujusodjasdoajeojsadjasjasodatalentiiii. 

Až přijede, pořádně ho zmáčknu a pojede! >< *gangsta style*



A Pete by byl rajcovní jako kluk, který si hraje na holku, která si hraje na kluka.
Přestaň myslet, Mai.
o.o



Ya. 



1 komentář: