středa 22. května 2013

and baby even on our worst nights i'm into you...


Ahoj, ahoj. Tak jsem se zase po dlouhé době ozvala... Po hodně dlouhé době. Asi nemá cenu se omlouvat, protože za a) Není komu.
            za b) Stejně to udělám znovu.

Takže prostě...ahoj.

Mám se dokonale. Je to trošku divné, když poslední článek byl zas tak zdeptaný, ale přece jen - Pár těch týdnů uběhlo. 11.5. ve 21:35 jsem si konečně nějak uvědomila, že... žiju. Že to všechno je možná za mnou a že jsem se z toho dostala. Že nejsem jen tělo bez duše, že jsem zas... celá. Tohle je fakt dementní, ale je to pravda. Jo, je. Prostě doufám, že je to konečně pryč.
Dlouho jsem se neměla tak fajn.
Why?

1) Naučila jsem se péct perník.
2) Mám druhý díl komiksu Živí mrtví.
3) Dokonce jsem se naučila dělat rizoto.
4) Byla jsem na nejlepší atrakci na pouti a omfg, chci tam znovu a aww.
5) Mám vedle sebe nejlepší osobu pod sluncem.
6) 19.6. jsou Paramore.
7) Byla jsem na Iron Manovi 3.
8) Lolko, pičo.

a blablabla.
prostě good.

Náš učitel dějepisu je největší frajer. Z kroužku robotiky jsme s mým panem H. nejspíš udělali "kroužek fanoušků tvrdé hudby". Každý čtvrtek tam sedíme, posloucháme písničky a povídáme si o hudbě. Hah. A hádáme se o tom, jaká deska Floydů je nejlepší.

Na školním vystoupení zpívaly holky z kvarty strašlivě falešným hlasem nějaké "Can I beeee your heroo, babyyyyy?". Málem jsem chcípla smíchy, fakt že jo. Až mi z toho stouply všechny chlupy na prdeli.
Omfg. Taky přirovnání.
Odebrali jsme se do třídy, vzali jsme vodní pistoli a stříkali z ní vodu po lidech z okna. A nakonec jsme se rozhodli postříkat strop. Měli z nás radost... tož, ztracená Atlantida.
Mám pocit, že větší bordel v tomhle městě už dělat nemůžem... Ani nemluvím o krádežích pásek, které vyhrazují takové to místo, kam se nemá chodit. A H. mi ukradl pásku s nápisem "Vstup zakázán - Městská policie". Miluju ho. A krádež uhlí a železa, protože jsme mrtě cikáni a jesus, asi si postavíme svou vlastní jednokolejku, fakt, už máme dost materiálu. Jej, to bych tady neměla tak veřejně vyhlašovat...
 Nic jste nečetli.

Oh, vypadám jako Hayley Williams.
Kecy.
Nikdo není tak hezký jako ona.
Ale pár lidí mi to teda řeklo.
Asi se to ošmikání povedlo.
Yaayy.

Doooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooort.

*chvíle čekání, šla se nažrat*

Oh. Nom, nom, nom.

Fit For Rivals jsou nejlepší kapela všech dob a samozřejmě nemůžu Steady Damage sehnat v ČR, protože jsme zkurvená země. fuck this shit

Na výtvarce jsme měli nakreslit náš největší sen. Tak jsem nakreslila, jak jsem jedním z Avengerů. Naše učitelka je nemocná. Učitelka na češtinu je někde v Holandsku, blabla, doufám, že ji tam třeba zatknou za požívání drog a nevrátí se zpátky. Furt máme učitele, který si sedne za notebook a klape si tam na facebooku a když vzhlédne od monitoru, všichni na něj zaujatě čumí:

"Vy nic neděláte?"
"Ne."
"Tak snad máte nějakou práci, ne?"
"Ne."
"A jakto že ji nemáte?!"
"Tu máte mít vy."
"Aha."

.. .. .. ... *pár minut a všichni na sebe navzájem čumí*

... "Kdyby nebyla ta sborovna tak daleko, šel bych se tam podívat."
"...Aha. To zamrzí."
"A tak co probíráte?"
"My nevíme."
"Jakto?!"
"To máte vědět vy."
"MÁTE PRACOVNÍ SEŠIT?!"
"JO."
"NO KONEČNĚ SE K NĚČEMU DOBÍRÁME! Tak si ho otevřete, udělejte cvičení 3 na str. 34 a pak na vedlejší taky trojku."

*dělají dělají dělají dělají*
*druhé cvičení mají už asi půl roku hotové*

... ...

"A co když to máme?"
"Tak si pročítejte slovníček."
"Slovník?!"
"Jo, to je zábava."

A tak  jsme strávili češtinu čtením slovníku s definicemi literárních pojmů. Wooow.


Kočky mi dneska sežraly svačinu. Mám rozbitou basu. Wow, tohle je fakt dlouhý, asi bych to měla rozdělit na pár částí...

sayonararmjiaojdoajsdojasdoiijfe





5 komentářů:

  1. Hehe, tohle plácání je vtipné. Trošku mi to připomíná mě. Jen my nemáme tak vtipné učitele. A nemám žádné historky, protože se vlastně vůbec nebavím. Totálně nevím, jak přežívám. *zapíná tumblr* Aha, už vím.
    Jsem ráda, že žiješ bejb.

    OdpovědětVymazat
  2. MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI.
    Stylová tečka.
    Furt plujeme.
    Rizoto neumím, ale perník zvládám! Placák.
    Hmmm, měla bych slyšet náš sbor (jsme kvarta, yaaay). Nebo snad ani radši neměla.
    Můj sen, hm... jednou bych chtěla upéct duhový dort. Každé patro jinou barvu. Minule jsem se na to vykašlala po třech barvách :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fuck, měla bys, ne měla bych.
      A fakt nejsu robot!

      Vymazat
    2. :D higfive, hif!
      Prosím tebe, nic nebude horší než ty 3 mrdky. *facepalm*

      aww
      duhový doooorttt
      to chcem takyy

      Vymazat