pátek 5. dubna 2013

I swear that I don't have a gun. No, I don't have a gun. No, I don't have a gun.

Vlastně už možná nemám, co psát. Asi bych toho 23.3. měla a asi by to byl článek dlouhý jako mandát Václava Klause, ale vše co jsem chtěla říct, už uplavalo

v řece všech těch slz.

A buďme všichni rádi, že jsem se jen zavřela do pokoje, s nikým se nechtěla bavit a ležíc na posteli poslouchala všechna alba od Bullets až po CW. Protože až teď si uvědomuju, kolik kravin jsem měla chuť udělat.


"Because it is not a band - It's an idea."



Co teď? Nevím. Píšu jenom abych něco napsala, protože to tady vypadá tak zpustle. V mé hlavě je to teď jen samá poušť, poušť, občas nějaký ten kaktus. Ehm. Kaktus, no. Vlastně to v mé hlavě vypadá asi jako tady. Nič. Jen ty kaktusy. 
Už to bude minimálně měsíc, co se na nic nedokážu pořádně soustředit. Všechna inspirace a múza mě opustila. Chci psát, chci psát, ale nemám co a nemám žádné nápady a jen zírám do nově otevřeného Wordu.(a občas ty kaktusy)
Chce se mi do Mexika. -.-

Honza je nejúžasnějšínejdokonalejšíohmůjejsusbožesaintjimmyohmyfuckingrudy- On mi půjčil Nevermiiiind. Awh, já ho tak milujem.
Jak Honzu, tak to album.

 "I swear that I don't have a gun..." You liar. -.- 

19 let. 
-.-
Fuck this fucking shit. -.-



A teď se tvařte, že jsem se tu ukázala a vyplodila ze sebe něco opravdu smysluplného. 

"Ten rozhodčí vypadá jako kapr! Kapr! Čum na něj a představ si tu ploutev. ÁÁhahahááááá, kaprrr."
"Ježiši, neříkej mu "kapr"... chudák okoun." 

-.- Bude ubohé, když řeknu, že se bojím?
Save me, Barry. -.-




m.  






Žádné komentáře:

Okomentovat